Бивш кадър на Ловешкия театър стана най-младият зам.-директор на Народния

%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b5%d1%88%d0%ba%d0%b8-%d1%82%d0%b5%d0%b0%d1%82%d1%8a%d1%80

Бивш кадър на Драматичен театър-Ловеч стана най-младият заместник-директор на Народния театър „Иван Вазов”. Това е 31-годишният Цветан Николов, който е известен повече като лице на Българския спортен тотализатор предвид участието му като водещ на предаването „Втори тото шанс” по БНТ.


Ето как си обяснява самият той доверието, гласувано му от новия директор на първата на трупа Мариус Донкин: „Изборът му е породен най-вероятно от това, че имам добър опит в администрацията. Бил съм временно изпълняващ длъжността директор на Разградския театър, после заедно с Бойко Илиев и Сашо Урумов открихме Нов театър в НДК, там бях финансов мениджър. Ръководител отдел „Продажби“ съм бил и към Ловешкия театър. Сигурно затова г-н Донкин се е спрял на мен, но времето ще покаже дали съм най-подходящият му избор или не. Ето вече повече от три месеца смятам, че екипът ни се справя доста добре”, заяви красавецът от Лом пред „България днес”.
Той е завършил средното си образование в Благоевград. Там учи и актьорско майсторство при проф. Венци Кисьов в Югозападния университет „Неофит Рилски“. Още по време на следването си започва да играе в ДКТ „Васил Друмев“ в Шумен, по-късно в Разград, Кюстендил, Русе и т.н.
Любопитното е, че Стефан Данаилов го къса на изпита за НАТФИЗ „Кр. Сарафов“. „Да, вярно е. На изпита пред проф. Данаилов пях една песен на Антонио Бандерас от филма „Десперадо“. Само че знаех само първия куплет. Спрях. Казах: „Може ли „Лиляно, моме“? – „Не, не може, искам Бандерас“. „И аз искам, ама не мога, пеенето не ми е силната страна“. И така ме скъса Ламбо.
Но пък сега го видях на 4 януари, представих му се: „Проф. Данаилов, аз съм новият зам.-директор на Народния театър, помните ли преди години ме скъсахте на изпита“. А той: „Така ли? Я ела да те видя“. Идвам аз. „И правилно“, каза Ламбо. Смях. Не съжалявам, че ме скъсаха тогава, бях млад и не се подготвих добре. Но пък после от проф. Венци Кисьов научих много. Той беше изключителен, светла му памет. Невероятен педагог и приятел беше”, споделя Цветан.
Той не смята младостта за порок, а и вече 10 години е действащ актьор. Продължава да е лице и на тотото по Националната телевизия. „Още участвам всеки четвъртък и неделя с Уляна Чан. Освен това играя в „Сълза и смях“ в три постановки – „Паника в хотела“, „Среднощна история“, „Да бъда или не“, казва актьорът. А на въпроса какво очаквате от следващия министър на културата, отвръща: „Първо да е човек, който да знае, че пари за култура, образование и здравеопазване биха изградили една силна държава, към която се стремим. След това е важно да има решение и за останалите проблеми с културните институции. Те не са никак малко”.

Вашият коментар

