Ловешка кандидат-плеймейтка: Направила бих всичко за повече слава

%d0%bb%d0%be%d0%b2%d1%87%d0%b0%d0%bb%d0%b8%d0%b9%d0%ba%d0%b0

Зорница Цветанова е от Ловеч, но живее в София. Има бутик за дрехи, на които сама прави дизайна. Клюкари от столицата шушукат, че магазинът й е много успешен и от него пазаруват доста светски дами. Записва се в конкурса ‘‘Мис Плеймейт‘‘, за да спечели и стане популярна. Зори разказва за скандалния си живот пред седмичника ‘‘ШОУ‘‘, а ние Ви предлагаме интервюто с някои съкращения.

– Зори, как реши да се запишеш в конкурса?
– Обичам да се снимам и исках фотосесии.
– Занимавала ли си се преди с мода?
– Не, не съм се занимавала. Само съм се снимала в бутика си, докато представям дрехите там.
– Какво би направила за повече слава?
– Всичко бих направила. Нямам никакви притеснения в тази област.
– Разкажи ми за бившите победителки, какво е мнението ти за тях?
– Харесвам ги, но си личи, че съм по-добра от тях. Нямам нито една пластична операция, абсолютно естествена съм. Когато видим някои хора преди операция и след това, направо се плашим.
– Да те върна на пластичните операции, наистина ли нямаш нито една?
– Да, нито една. Изцяло естествена съм. Харесвам се изключително много. Нямам нещо, което да не харесвам в себе си. Отвсякъде съм си номер 1. Всеки човек има периоди на напълняване или нещо подобно, но те са били временни. Единствено в бъдеще бих си сложила гърди, но когато родя.
– Би ли снимала гола?
– Да, не е проблем за мен. Даже предимно гола искам да се снимам. Нямам амбиции да се снимам с дрехи, харесвам си много тялото и затова искам гола.
– Как реагира семейството ти на тези твои амбиции?
– Много добре. Подкрепят ме напълно, защото са много либерални хора. Застават плътно зад мен и се надяват да победя в конкурса.
– Обвързана ли си в момента?
– Не. Не съм обвързана, но съм имала доста гаджета.
– Ще споделиш ли някаква бройка?
– Бройки не бих искала да споделям, за да не стане много скандално, но не са повече от 100 със сигурност.
– Кое е най-лудото нещо, което си правила в една връзка?
– Имала съм връзка, в която съм търпяла насилие. Човекът до мен ме е ограничавал, имаше тормоз, дори и физически. През повечето време беше психически. Може би най-лудото нещо е, че останах в подобна връзка прекалено дълго време.
– Получавала ли си неприлични предложения от мъже?
– (Смее се) Всеки ден получавам. Абсолютно всеки ден. Предлагат ми от 1000 нагоре – 2, 3, 4, 5 хиляди. Зависи от социалното положение на мъжа и това какво иска да правим.
– И приемала ли си?
– Да, приемала съм. Помагали са ми мъже. Някои от тях са били много известни, но няма да казвам имена.
– Каква е цената, на която можеш да бъдеш купена изцяло?
– Няма такава цена, много трудно някой човек може да стигне до душата и сърцето ми. Тялото може да ми купят, но душата никога.
– Какви са ти целите, ако грабнеш титлата?
– Искам да съм в публичното пространство. Освен това искам животът на Николета Лозанова – само на нея, на никоя друга от известните жени в България.
– С какво мислиш, че си по-добра от другите конкурентки?
– С всичко. Поне 10 пъти съм по-интелигентна от всички там и съм много искрена. Преди всичко съм човек, защото не правя интриги. Знаеш как стоят нещата – едната говори за другата, получават се такива спекулации. Аз стоя далеч от такива неща и ще видим на 2 февруари коя ще победи.

Вашият коментар

