Грандиозен скандал на дербито в Тетевен между „Олимпик” и „Бенковски”

Грандиозен скандал имало в неделя на дербито в Тетевен между „Олимпик” и „Бенковски”. Двата отбора участват в ловешката окръжна група. Олимпик с лекота отвя съперника си с 8:2, но грозни сцени помрачиха двубоя.

Известният футболист на домакините Росен Емилов преби противников състезател на терена, след което се качи на трибуните и започна и там да раздава правосъдие. Звездата на „Олимпик” е бивш играч на Литекс, ЦСКА, Славия и Берое. Както е известно, клубът от Тетевен е спонсориран от приближения на Гриша Ганчев – Страхил Димчев.

„Влязох като резерва със задачата да пазя персонално Росен. При едно мое влизане за топката в центъра на терена той се оплака, че съм го изритал, след което ми отвърна и ми влезе брутално. Аз паднах, а Емилов започна да ме удря в главата. А съдията дори не отсъди нарушение. Смятал, че няма фаул“, разказа пред „Канал 3“ играчът на Бенковски Алексей Иванов.

След това Росен Емилов, както и играчи и хора от „Олимпик”, пребиха един от спонсорите на „Бенковски”, който бе на трибуните. Това ясно се вижда от записа, предоставен на „Канал 3“.

„Всичко беше организирано, скочиха ми от двете страни. Получих сътресение на мозъка, както и подутини и синини. Имам натъртени ребра“, оплака се битият Детелин Пърлев – член на Управителния съвет на Бенковски. (БЛИЦ)

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.